Մենք սոց. ցանցերում

Ին՞չ եք ցանկանում որոնել

11:38
USD 480EUR 544RUR 6.72
Լուրեր Հայաստանից | Tiv1.AM Ստուդիա

ԹԻՎ 1 բլոգ

Հայաստանյան հասարակության մեջ ընդունված է ամեն գնով մեքենա ունենալու երևույթը Գագիկ Մամուլյան

Առհասարակ մեքենայի ընտրությունը շատ դժվար ու անշնորհակալ գործ է, և որքան էլ մանրամասն կատարենք այդ ընտրությունը, միևնույնն է, շատ դժվար ենք գոհ մնալու մեր ընտրածից: Մեքենա ընտրելիս նախ և առաջ պետք է սկսել նրանից՝ արդյոք մեզ պետք է ունենալ մեքենա, թե, ասենք, տաքսի ծառայությունը ավելի հարմար միջոց է մեր ամենօրյա տեղաշարժերն ապահովելու համար: Հայաստանյան հասարակության մեջ ընդունված է ամեն գնով մեքենա ունենալու երևույթը: Դա որոշակիորեն սոցիալական ստատուս է ընդգծում՝ հարևանին ենք «տրաքեցնում» և այլն: Արդեն ոչ արդիական է այն միտքը, որ ավտոմեքենան զուտ փոխադրամիջոց է, քանի որ մեր իրականությունում գոյություն ունեն «զուտ փախադրամիջոց» կոչվող մեքենաներ, որոնց ձեռքբերման ու պահպանության գումարով կարելի է մոտ 1295 տարի տաքսիով օրը երկու-երեք անգամ տեղափոխվել Մեղրիից Բագրատաշեն, իսկ մնացած գումարն ուղարկել որևէ սահմանամերձ գյուղ՝ ապահովելով բնակիչների առաջիկա 25-33 տարվա անհոգ կյանքը:
Այսինքն հստակ տարանջատված է մեքենաների ու փոխադրամիջոցների միջև սահմանը: Եթե ընտրում ենք ուղղակի փոխադրամիջոց, այն պետք է ունենա սկզբնական ցածր արժեք, լինի հնարավորինս քիչ ծախսատար, իսկ հարմարավետության առումով մեծ սպասելիքներ դրանից չպետք է ունենանք: Իսկ եթե ընտրում ենք մեքենա, այն պետք է ունենա թանկարժեք պահեստամասեր, որոնք բնականաբար պետք է մերթընդմերթ փչանան ու մեզ «գցեն ծախսերի տակ»: Բայց փոխարենը մեքենան մեզ պետք է տրամադրի հարմարավետություն, անվտանգություն, վարման հաճույք, պետք է համապատասխանի մեր սոցիալական ստատուսին, կամ որ ավելի վատ է՝ բարձրացնի մեր սոցիալական ստատուսը, ունենա այնպիսի արտաքին տվյալներ, որ հարևան Ռիփսիկ ծյոծյան միանգամից կողմնորոշվի՝ արժե աչքով տալ, թե՞ հերթական 2-3000 դոլարանոց ժեխն է և այլն: Մեքենա ընտրելիս շատ կարևոր է նախապես հստակեցնել այն ունենալու նպատակը ու այն վայրը, որտեղ պետք է այն շահագործվի: Եգիպտացորենի սպիրտով աշխատող մեքենան շատ հրաշալի բան է, բայց Հայաստանում այն շահագործելը 5 անգամ թանկ կլինի, քան բենզինովը… Հայաստանում շահագործելու համար անհրաժեշտ է ունենալ մեքենա, որը, ենթադրենք, շահագործվում է թթի օղիով, կալոշի սպիրտով, կամ հոնի ծառի շվաքում քաշած տանձի օղիով: Մի խոսքով, ցանկացած մեքենա լավն է, եթե նախապես գիտեք՝ ինչ սպասել դրանից…

Գագիկ Մամուլյան

Click to comment

Նմանատիպ նյութեր

Առանց թարգմանության

Маргарита Симоньян, российский чиновник, главный редактор телеканала RT, международного информационного агентства «Россия сегодня» и информационного агентства «Sputnik», написала чудовищный пост, возмутивший армян не только...

Կրթություն

ՀՀ ԿԳՆ Բարձրագույն որակավորման հանձնաժողովն անվավեր է ճանաչել Դիանա Գալոյանի՝ տնտեսագիտության դոկտորի գիտական աստիճանը. ՀՀ ԿԳՆ Բարձրագույն որակավորման հանձնաժողովն անվավեր է ճանաչել Տնտեսագիտական համալսարանի...

Facebook

ԳԱԱ թղթակից անդամ, արվեստագիտության դոկտոր, պրոֆեսոր, գիտության վաստակավոր գործիչ Հենրիկ Հովհաննիսյանը ֆեյսբուքյան իր էջում ուշագրավ գրառում է կատարել, որում մասնավորապես ասվում է. Ով հայոց...

Facebook

  Ֆեյսբուքյան օգտատեր Վիտալի Մանգասարյանն իր էջում գրել է. «Իսրաելական SkyStriker հարվածային ԱԹՍ-ն սաղ-սալամաթ մեր տղաներ մոտ է հայտնվել։ Սա շատ թանկարժեք ձեռքբերում է, նման կարգի ԱԹՍ-ներն անվնաս ձեռք բերելը պրակտիկայում շատ դժվար է, քանի որ հիմնականում այնպիսի համակարգեր են տեղադրված լինում, որ երբ ԱԹՍ-ն ինչ-ինչ տեխնիկական խնդիրների պատճառով ընկնում է, այդ ժամանակ միանում է այսպես ասած՝ «система самоуничтожения», որի նպատակն է ԱԹՍ-ի վրա աշխատող ալգորիթմների եւ այլ տեխնիկական տվյալների ոչնչացումը։ Կարճ ասած , եթե էս սարքը ողջ-առողջ մեր մոտ է , ապա թշնամին պրոբլեմներ ունի, եւ մեր ինժեներների կողմից հետազոտվելուց...